Oh! Yes! Get Rich!!!

I read about how we can get rich on the internet, it said as follows.

All of us evenly have time as property. We change time to money by employment, but there is a limit to our time, so we will not get rich if we only work. Therefore, We have to invest our time and money in various kinds of things. The things are stocks, real estate, starting a new business, intellectual property, and things like that. If we succeed in the investments, we get rich!

I am convinced of that opinion. Although it is easy to read, but difficult to put into practice.

When I feel that I can't do something, I always remember my Mogul history. Ten years ago, I couldn't imagine skiing on bumps. But I never gave up trying to ski on bumps, so now I can ski on bumps.

If I give up trying, I can't do anything certainly. But if I never give up trying, possibilities are endless.

その通りー。お金持ちになりたーい!

 私は、インターネットで、以下のような富を手にする方法を読んだ。

 私たちは、みんな、時間という財産を持っている。そして、私たちは、それを労働によってお金に換えている。でも、時間には限りがあるので、ただ働くだけでは、お金持ちになれない。だから、私たちは、お金や時間をいろいろなものに投資なければならない。それは、株式、不動産、起業、知的財産とか、そのようなものだ。もし、それらの投資に成功すれば、私たちはお金持ちになれるのだ!

 私はそれは、まったく、そのとうりだと思うけれど、読むのは簡単だけど、実際にするのは、とても難しいと思う。

 私が、それはできないな。と思う時、私は自分のモーグルの歴史を思い出す。10年前、私は、自分がコブを滑れるとは思っていなかった。でも、10年間あきらめなかったので、コブを滑れるようになった。

 あきらめれば、それは、確実にできなくなるけれども、あきらめなければ、絶対できないとも言えない。と、思うのだ。